Sarılık açlıktan oluyor canım bebeği aç bırakmamaya çalış bol bol emzir hatta benim iki bebeğime de mama içir demişti doktor başlangıçta 1-2 hafta verdik sarılık riski kalkınca mamayı bırakıp emzirmeye devam ettim . Şeker tüketmek için çok küçük daha 🤷♀️