Berbugos Bebeğim Benide emiyo mamada emiyo yalnız bugün boyun ağrısı yüzünden iğne yedim dikloron ilk sütü sağıp mıdökvem yoksa Virgin sağıp sağıp dökcekmiyim birkere sağıp döksem olmuyomu