3 ay 5 günlük oldu kolik bebek ne sancısı bitiyor ne ağlaması 🥺🤕yoruldum artık cidden eş desteği de yok yıprandım pilim artık 7/24 bende bebek yeri geliyor WC ye gidemiyorum ya 😐sancısı azalır demişlerdi ama hâla devam ediyor yapamıyor kendi kendine sürekli ağlıyor sürekli kucak istiyor yatırınca basıyor çığlığı 😐🤦🏻♀️Atak haftasına girdik ondan dolayı heralde 3 gündür böyle 🤦🏻♀️