Prensannesi00 6 aylık olduk 5. Ayda tadımlara başladım bugunden sonra ek gıdaya başlıyıcaz 😇 günde kaç öğün vermeliyim ve tariflerinizi bekliyorum ☺️
Yasemin38 Prensannesi00 2 bazen 3 kere çok dolu dolu olmadan veriyorum ben. canım ben bisküvi yaptım evde ondanda kullanıyorum