Kızlar Oğlum mama,baba,anne,dede, ham ham, yok,kaka,cızzz, düt düt, hav hav, bay bay, miyav gibi kısa kelimeleri söylüyor. Bide biz konuşurken o da konuşmaya çalışıyor kendi kendine, mesela git desem dit diyor😅ne zaman konuşmaya başlar ? Bazıları bu yaşta konuşuyor şakır şakır diyince, bende düşünmeye başladım artık. Ne zaman konuşacak bizimki diye 🙄😄 yada bunun gibi kısa kelimeleri söylemesi konuşma olarak sayılıyormu anlamadım ?