Merhaba arkadaşlar 6 haftalık hamileyim dün kahverengi leke oldu ara ara bugün doktora gittim kese gelişiminde sorun yok dedi doktor progesteron verdi ama eve geldiğimde afedersiniz lavabo ya gittim kan gördüm tuvalet kağıdında başına böyle gelen. Oldu mu kızım var 17 aylık kızımdan sonra bir tane düşük oldu şimdi tekrar. Hamileyim çok korkuyorum yine kötü şeyler yaşamak istemiyorum 🥺🥺🥺🥺🥺