Kızlar sadece anne sütü ama yine de çok rahatsız sürekli ıkınıyo yapmadığım şey kalmadı doktorda normal diyo ama bebeğim rahatsız kaç gündür içinde birikti süreklide emiyo artık ben rahatsız oluyorum şunu yap kesin çözüm dediğiniz ne var bu arada 35 günlük bebeğim