HelloKitty Yarın aşım var bebeğime sütü sağıp veriyorum biraz tedirginim bilgisizim aşıdan sonra hemen süt sağıp vericekmiyim, dökücekmiyim ne yapmam gerekiyor bilgisi olan lütfen yazabilirmi çünkü aşı yapan hemşireye sorsam hepsi değişik şeyler söylüyolarmış😏
Hkgi HelloKitty merhabalar ben dün aşı oldum ilk dozumu sizin gibi bi pota açtım yazan olmadı. Aşıyı oldum hemşireyede sordum ne zaman emzirebilirim diye 2 saat sonra emzirebilirsin dedi o şekilde emzirdim
Bihterycca HelloKitty ben hem covid oldum hem de sonrasında 2 doz aşı. Birkaç doktora sordum hepsi emzirmeye devam etmemi sütten antikorların bebeğe geçip onu da koruyacağını söylediler.
Emine-Kaya Bende kararsızım aşı konusunda 39 günlük bebeğim var sütten ona yan etki eder diye korkuyorum çocuk doktoruna sordum aşıyı yaptıra bilirsin dedi ne kadar doğru bilemiyorum 😔
HelloKitty Bihterycca teşekkür ederim bilgilerinize ihtiyacım vardı çünkü her sağlık çalışanı değişik şeyler söylemiş kimisi emzir kimisi 18 saat emzirme vs
070920 2 doz aşımı oldum bende. oğlum 11 aylık. olduktan hemen sonrada emzirdim hep bir sorun olmadı. Olacağını da düşünmüyorum. sütten antikor geçiyormuş bebeğe