Simayela Merhaba arkdslar kizim 3 bucuk aylik surekli basini kaldirmaya çalışıyor yataga koydgum gibi başını kaldryo .normal bir durum da cok merak ediyorm neden başını kaldırmaya çalışıyor.
green Çünkü dik tutmaya başlıyor bu iyi birşey aslında gelişiminin ilerlediğini gösterir.Farklı bir hastalık vs olduğunu düşünmüyorum