Pandaliii Bu göğüs ucu yaraları ortalama olarak ne zmaan iyileşiyor. Çok canım yanıyor resmen sezeryandan daha kötü bir acı. İyileştirmek ve rahatlatmak için yöntemleriniz nelerdir 😥
Aysel_11 Pandaliii benim 40 ım çıkınca geçmişti sonra bi ara yeniden oldu şimdi 5 buçuk aylık çok iyi çok şükür ilktede uzun sürmezdi ama benim kafasızlığımdan geç iyileşti
Merve50 Pandaliii canım her emzirmeden sonra zeytinyağı sürebilirsin ben ne yaparsam fayda etmemişti ağlayarak emzirmiştim ama çok şükür zeytinyağı hemen etki etti çok rahatlattı inşAllah sende de fayda eder
laliko35 Pandaliii 52 gündür naptiysam geçmiyor. kızım 5 günlüktü silikon kalkandan aldım hala onunla emziriyorum
Feyzaumay Pandaliii lansinoh krem üstüne tanımam 2 günde geçirdi 2 gün düzenli kullan bebeği emzirme den yıkamana gerek yok emzirme den hemen sonra sür bebek uyanana kadar kalsın rahatlayacaksındır
eksiliyesilelma Ben fito krem bazen lansinoh sürmüştüm. Philips aventin göğüs kalkanını da almıştım o çok işe yaradı bence çok kısa sürede atlattım
Tosbikim2021 Feyzaumay tam bir haftadır kullanıyorum o kremi hala kanıyor göğüs ucum hiç faydasını göremedim ben
Akkantansu HAMETAN krem kullan derim kesinlikle o kadar şey denedim HAMETAN kullanınca hemen faydasını gördüm cnm
Ozdesmom Pandaliii Kesinlikle gümüş kapak kullanmanızı tavsiye ederim 😇 55 gün o acıyı çeken biri olarak sizi çok iyi anlıyorum dikişlerin ağrısı bir yandan göğüslerin ağrısı bir yandan yarık yarık olmuştu artık her şeyi denedim sadece gümüş kapak iyi geldi. Mutlaka tavsiye ederim 😇
Nefes42 Pandaliii benimde çok kötüydü 35 günlüğüz şuam iyi çok şükür göğüs kalkanı ve Zeytinyağı iyi geldi lansinoh krem falan çok kullandım hiçbir işe yaramıyor boşa para veremişim ona
Tosbikim2021 Nefes42 bizde 37 günlüğüz o krem bende de hiç işe yaramadı hangi marka gümüş kapak kullanıyorsunuz
Nefes42 Tosbikim2021 gümüş kapak kullanmıyorum slikon olanlar varya göğüs kalkanı ebebekten almıştım uygun fiyata halada kullanıyorum
Betulbuglem3 Aynı gün içinde Lansinoh kullan ve zeytinyağı sür öylede emzirebilirsin ve 1 hafta içinde geçti benim ağlayarak emzirirdim hiç geçmicek sanardım sabırla kullan ikisini her emzirmeden sonra sürerdim ben