Selcanozturk Sünnet yaptıran varmı varsa dikişli mi dikişsizmi yaptırdınız ? Benim oğlum 1 yaşında, şuan yaptırmamız gerekiyor bana fikir verirmisiniz?
Emine-Kaya Selcanozturk ben oğlumu 16 günlükken yaptırdım çok rahat oldu hiç birşey hissetmedi dikişli oldu
Omertalhaa Selcanozturk 13 aylıkken yaptırdık. Benim oğlumda çok hareketli yürüyordu. Bende korktum nasıl olucak diye ama 1 gün yerinden kalkmadı acıdan yavrum:( dikişli eski usul yaptırdık . Korkmayın hiç ben yanında bile durdum sünnet sırasında. Allah sabrını veriyo. Karton bardak koydum ikinci gün ayaklandı. 1 hafta koydum sonra daha koymadım. Şuan 18 aylık. Allah yardımcınız olsun şimdiden geçmiş olsun.
HamzasMomy Selcanozturk ne kadar erken o kadar iyi.. Bizimde aynı dikisliydi. Toplamda 5 dikişi vardı. Hafifte pipisi bitikmis.Biz pandemiydi falan derken 26 aylıkken yaptırdık resmen travma yaşadı. Bezini değiştirmek pansuman yapmak için en az 3 kişi gerekiyordu. Katiyen pipisini elletmedi. Yeni yeni normale döndük. Pipiyi seve seve merhaba diye diye alıştık yavastan 😁
Nuriyee Oğluma 3 aylık ken yaptırdım dikili eski usul sunnet kesinlikle küçükken yapılmalı sadece ilk cisinde ağladı sonra normal haline döndü yine olsa yine küçük yaptırirım. O yüzden sizde yaptırın bence
Selcanozturk Nuriyee biz biraz geç kaldık o yüzden korkuyorum nasıl geçicek diye bide çok hareketli bi çocuk
Selcanozturk Emine-Kaya ben aslında biraz daha büyüdügünde yaptıracaktım ama doktor sünnet derisi fazla dedi o yüzden yaptırmamız gerekiyormus, bide şuan çok hareketli zor olurmu bilmiyorum
Bebegimm1 Selcanozturk 2ayliken yaptirmistik kucuk oldugu icin anlamadi ekstra huysuzluk olmamisti sizinki de kolay geçer insallah
1234560 HamzasMomy Pansuman mi yaptın? Niye ki bize doktor pansuman yapmaya gerek yok dedi ertesi gün çıkardık pansumanı
HamzasMomy 1234560 biz 10gun günde 1 defa pansuman ardından kantaron yağı sürdük. Bilmiyorum bize böyle dedi kesinlikle üstüne bardak falan kapatmayın dedi. Her doktorun kendine göre bi tavsiyesi var demekki
HamzasMomy Selcanozturk seninki daha kucukmus biz 26 aylıktik tam tuvalet eğitime başlıyordu pipi falan herseyin farkındaydı. O yüzden çok zor oldu birde uyutmadı doktorumuz Lokal anazteziyle oldu. O baya etkiledi. Ama pipiyi seve seve canım pipi güzel pipi bidi bidi pipi diye diye geçti artık 😁