Kizlar ikinci doz sonrası bayilma yaşayan var mı? Dün asi oldum akşam kolum agriyordu sabah uyandim halsizlik ateş vardı parol aldım sonra oğlumun kahvaltısını verdim bir iç titremesi başladı kusacak gibi oldum lavaboya koştum sonrasını hatırlamıyorum bayilmisim sonra Ayıldim onu hatirliyorum annem başımda ağlıyordu tansiyonumu olcuyordu canım oğlum da gelip bana sarılıyor kurban olduğum ya beni bir ağlama tuttu bu sefer ya o an tek olsaydım Allah’tan annemlere gelmişim eşim hakliymis oğlum öyle kalacaktı ara ara icim titriyor ayağa kalkamıyorum şuan biraz iyiyim niye böyle oldu bu normal mi? Bayilma yaşayan oldu mu?