Alyadua5 Günaydın canım, öncelikle hayırlı olsun, inşallah tez vakitte alırsın bebeğini kucağına ❤️ ben 32+1′de ikizlerimi doğurdum, şehir hastanesinde doğurdum. Her ne kadar ciğer geliştirici vurdurmuş olsam da solunum sıkıntısı vardı erken doğdukları için. Ayrıca emme refleksleri gelişmemişti. 14 gün bir bebeğim yoğunbakım ünitesinde kaldı, sonra anne uyum servisine geçtik (orası da yoğunbakım, bebekler kuvözde kalmaya devam ediyor), diğer bebeğim 1 haftalıkken enfeksiyona yakalandı, erken farkedildi buna rağmen ölümden dönmüş öyle dedi doktor sonradan. 21.günde de o geldi yanımıza, normalde doktor 2 kilo olmadan çıkartamayız dedi ama hemşireler benim bakabileceğimi söylediler, doktor da ikna olunca 25 günlükken birisi 1770 gr , diğeri 1700 gr iken taburcu olduk çok şükür.. emziremedim, sütümü sağıp verdim, mama ile destekledim