Becausefirstmom 24 günlük bebeğimi 2 saatte bir uyandırıp emzirmeye çalışıyorum çok huzursuz oluyor sizce böyle yapmam doğru mu?
nightimagine Becausefirstmom hiç uyandırmadım 🤷♀️ Kilo alımı iyiyse bence uyandırmayın, bi yerde okumuştum, biri sizi uykunuzdan uyandırıp zorla yedirmeye çalışsa hoşunuza gidermi diye, çok mantıklı gelmişti :) bide en fazla 5-6 saat sonra uyanırlAr zaten
Gulsurmeli Becausefirstmom Evet 2-3 saatte bir uyandırıp emzirmeniz gerekiyor. Bir aylık olana kadar 2 saatte bir uyanıp emzirdim . Sonra düzene oturuyor zaten. ☺️
Lulussss Becausefirstmom benimde bebeğimin sarılığı vardı 2 saatte emzirmek gerekiyordu 1.5 saat olunca başlıyordum uyandırmak 1 saatimi alıyordu bazen 2 saatimi alıyordu . Malesef uyanmıyor . 2 ay olduk 2 kilo aldı 2 ayda. Sarılığı da geçti .