Demetslt Doğum yapalı 6 gun oldu sütüm ınmedi mama vermek zorunda kaldık şimdide de meme-mama şeklinde gidiyoruz beslenmeye başladığı an direkt olarak kaka yapmaya başlıyor ardından da kusma napacagimi bilemiyorum 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Cicek_Gokce46 Demetslt siz sırtınızı üşütüyor olabilir misiniz ondan kusuyor olabilir bir de emzirdikten sonra mama verin
1ana1bebe Demetslt kusma şekli önemli, fışkırarak mi, kenarlardan mi sızıyor, eğer fışkıraraksa sorun olabilir doktora danışın, kenarlardan sızıyorsa ya çok emiyor yada gazı tam çıkmadığı dan oluyordur
Demetslt kaymakliekmekkadayifi göğsüme yatırıp dik konumda tutmaya çalışıyorum bezini değiştirirken falan lök çıkarıyor
bir_pasa_annesi Demetslt reflü de olabilir benim oğlumda öyleydi 4 aya kadar kustu hep kıyafet yetiştiremedim
Deletedmom_29 Demetslt zaten rutin kontrolleri oluyor sık sık o zaman sorarsınız. Kusma nasıl ağzindski çıkıyor gibi mi, fışkırarak mı, ogurerek mi? Ağzından hafiften gelmesi sorun degil onu soyleyebilirim hepimizin bebeğinde oldu o zamanla azaldı ve geçti
kaymakliekmekkadayifi Demetslt altini degistirirken ayaklarini midesine digru kaldirmis oluyoruz ya baski yapiyo o yuzden hemen çıkarıyor. Ve en az 20 dk civari dik tutmak gerekiyor bebegi beslendikten sonra. Tabi bunlar reflu vs gibi bisey yoksa. Birde fizyolojik reflu var cogu bebekte oluyo gecici o yuzden de kusuyorlar
Gulsurmeli Demetslt Yediği fazla geldiği için kusuyor olabilir şuan çok yaygın olan reflü tarzı birşey olabilir ya da yedikten hemen sonra kaldırdığınız için tam sindirmeden kusuyor da olabilir. Kusma şekli de önemli bu konuda fışkırarak mı ya da ağızdan böyle sızıntı şeklinde mi veya peynirleşmiş tarzda mı? Sağlık ocağında ki ebeye bile sorsanız sizi daha iyi yönlendirebilir.