Elmel Ozgeilay canm hangu pompa ile sağıyorsun belki pompa tam boşalmıyordur göğsünü bence imkanım varsa hastane tipi pompa kirala
Ozgeilay Zumramm04 seni cok iyi anlıyorum benimde yanımda kimse yok eşim çalışıyor tek basıma o agliyor bazen sagamiyorum mecbur mama veriyorum cok zor süreçler neyse saglikli olsunlar yeterki
adanur Ozgeilay biberonunuzun markası ne merak ettim kızım 2 aylık çok şükür meme reddi yaşamadım. Ama önceden timme tippe biberon kullanıyordum ve göğsümü sıkıp süt gelince emiyordu. Şimdi lansinoh aldım göğsümü açmamla remen kendi bulup emiyor