Arenilay- Merhaba güzel anneler 3 ay 16 günlüğüz sabah böyle birşey gözüme çarptı ilk bebeğim bilemedim ben diş mi acaba bu beyaz kabartı😱
SarosunAnnesi Arenilay- bizimde epey sürmüştü bu beyazlık. 4.ay atağı var önünüzde en zoru ve uzunu. Gece durduk yerde çığlık çığlığa ağlamalar 🤦🏻
milasuna Arenilay- diş yerleşmiş ama çıkması uzun sürer onun üstünde komple beyazlık oluyor çıkacağız zaman
RainOverMe Arenilay- ben teşekkür ederim😇🌺oy oy kolik nedir iyi bilirim 🤯😅 çok kolay gelsin, rahat çıkarsın incilerini, sağlıkla büyüsün balık kraker🥰 🙏🏻🌺
Arenilay- Gamzeburkan yaaaa peki bu çıkma süreci uzun sürecek ya huzursuzluğu ateşi olurmu bu süreçtede yoksa patlatmaya yakın mı olur kuzum bunlar🤍
Gamzeburkan Arenilay- yok suan sıkıntı yaşamazsınız daha şişecek yukarı doğru dış patlamaya başlayacak o zaman başlıyor huzursuzluk ateş belkide hiç yaşamazsınız canım korkma
Ahsenimveben Ateş çocuktan çocuğa değişir olması kızım in 6+3 te ilk aşağı patladı cıktı 7+23 teyiz 3. Ve 4m de patladı bu gunlerde
Arenilay- Ahsenimveben o zaman ben yinede kontrol edeyim gün içinde bikaç kez İnşallah hemen gelmez kolik bebek birde bu gelirse yanarız🥵🤷🏼♀️😅
Arenilay- SarosunAnnesi yaaaa😢 zor bi atak mı 😱ay zaten kolik bide üstüne atak diş ali rıza bey gibi çökelip kalıcam şimdi🥴
aaayazgc Alt on iki dışı çıktı mı bu sanki köpek dişin yeri gibi köpek dişin yeri ise çıkmaz önce alt önler çıkar bizimkinin de köpek dişlerin yeri beyaz görünüyordu aynı böyle kemik var orda ama önce alt önler çıktı üst önler çıktı köpek dişine daha var