Mom07262 Arkadaşlar yeni yürümeye başladı nasıl ayakkabı tavsiye edersiniz. Ayağında rahat olması lazım çünkü bi tane aldık bilmiyorduk taşıyamadı çocuk rahat edemedi. Siz hangisini kullanıyorsunuz?
Deletedmom0099 Mom07262 sanbe markası kullanıyorum %100 deri ve ilk adıma uygun ortopedik vicco da güzel diyorlar ama denemedim onu 😊
Oznurckose1 Mom07262 Nuh beybinin ilk adım ayakkabısını kullandık içi Vs çok güzel rahatlıkla yürüdü oğlum tavsiye ederim
Elmaliturta_ Mom07262 ben vicco’nun ilk adım serisinden bir ayakkabı almıştım çok da beğendim öneririm
Maviyesil121212 Mom07262 https://www.google.com.tr/aclk?sa=l&ai=DChcSEwjV-pjj64zyAhXO4ncKHUxhBR4YABAGGgJlZg&sig=AOD64_1Wx6AOZ5dMBgmSD5Y2A4jyCvmzcw&ctype=5&q=&ved=0ahUKEwitz5Pj64zyAhVwgP0HHW8ZAikQww8I2Ac&adurl= Siddetle herkese tavsiye ediyorum o kadar iyi rahat ve hafif ki kızım hiç çıkarmak istemedi ayağından
Oznurckose1 Mom07262 ben mağazasından aldım ama instgramda sayfası var, yazlık crocs kullanıyoruz oğlum şuan 19 aylık, kıştı aldığımızda, ancak 4 mevsim her zaman giyiliyor uzun zaman kullandık hem sıcakta hem kışında
Poncigim2508 Çevrem de herkes vicco kullanıyor genel olarak oğlumun yürümesini bekliyorum yürüsün bende vicco alcam civil flo vicco nun kendi mağazası ve nette satışı var 🥰
SbnmTlg Ben de bebeğime vicco aldım çok memnunum. İki elinizle katladığınızda kolayca esniyor olması lazım ilk adım ayakkabısının. Yumuşak tabanlı olması önemli. Bir de ortapedik değil anatomik özellikli olması lazımmış.
Limonlusu Mom07262 vicco kullanıyoruz. 😊 Memnunum ama çırt çırtlı alacaksanız kalın olanlardan alın ben ince bantlılardan aldım hemen bozuldu
Limonlusu Mom07262 evet canım 😊 cetvelle ayağını ölçtüm 1 parmak boşluk kalacak şekilde aldım. Zaten mağazalarda fiyatlar daha pahalı oluyor
Mom07262 Umay_ ya bizimkinin ayağı biraz Büyük o yüzden netten almak istemiyorum deneyip almak istiyorum herhangi bir mağazada bulabilir miyim acaba
Umay_ Mom07262 Vicconun bazı noktalarda mağazaları varmış internete yazın isterseniz çıkıyor. Size uygun konumdaysa gidebilirsiniz. Maalesef yaşadığım şehirde yakın mağaza yoktu. Ben internetten sipariş ettim. Zaten ayak ölçüsü tablosu var vicconun ona göre ölçüp aldım sorun olmadı 😊 Çocuğun ayak ölçüsüne göre bir beden büyüğünü aldım ben öyle tavsiye ediyorlar. Arkada bir parmak boşluk bulunması gerekliymiş. Daha rahat oldu aklınızda olsun😊