Daha yeni 40 ı çıktı bugün annelerim. Ancak çevreye karşı dikkati çok güzel, sürekli inceliyor, gözlemliyor. Konuştuğumuz zaman ses çıkarıyor, memede göz göze geliyoruz ses çıkarıyor. Ancak yerde durmuyor, hep kucak istiyor bende hep kucağıma alıp seviyorum, konuşuyorum. Mesela bundan sonra dışarı çıkartacağız korkuyorum. Anakucağı,puset,oyun halısı pek sevmedi…hele arabada pusette sıkılıyor daralıyor. Bizim ev dubleks, cadde üstü birde gürültülü ondan korkuyor mu acaba? Onun için ev değiştireceğiz huzurlu olması için rahat uykuya dalması için ev çok sıcak.. kayınvalideme gidiyoruz serin mışıl mışıl uyuyor eve gelince ağlamaya başlıyor katıla katıla. 40 dan sonra düzelmez diye korkuyorum 😞