Elavildan Kızlar sütumu sagdiktan sonra süt saklama poşetine koyup buzdolabima koydum. Poşette yer vardı ara ara sütüm akiyodu bende boşa gitmesin diye sağıp yine aynı poşete koydum bişi olur mu sizce üst üste. Ama aynı gün sütleri aradan gün geçmedi
Mom62636362 Elavildan bir şey olmaz ama ayrı bir kapta koysanız dolaba ve o soğuyunca poşete aktarsanız daha iyi olur
Deletedmom0099 Elavildan hayır o süt çöp olmuş. farklı zamanlarda sağılan sütler aynı soğukluğa gelince birbirine eklenir yani dolapta duran süt diyelim ki 4 derece sizin yeni sağdığınız sıcak oluyo 30 derece kadar onu da buzdolabına koyucaksınız 4 dereceye gelince birleştirebilirsiniz
okuloncecianne Elavildan maalesef aynı sıcaklıktaki sütler birleştirilir, bebeğinize vermeseniz o sütü daha iyi olur 😕
Elavildan Deletedmom0099 ya çok teşekkür ederim ama şuan çok üzüldüm 100 cc sütüm çöp mi oldu keşke arastirsaydim başta hiç aklıma gelmedi napcam 😔