Oğlumun uyku problemi hiç yoktu, gece 1 ya da 2 defa uyanıyordu. Dişi çıkmaya başladı, geçen hafta 3-4 gün ateşi çıktı. Gece çok uyanıyor ve gündüz uykuları çok kısaldı. Çok huzursuz. Şuan böyle olması normal mi? Ne kadar sürer ve bu süreçte tavsiyeleriniz nelerdir😔