covidondokuz kızlar bebegm 2 ay 27 günlük boynu sureklı ya sagda yo solda öylede yatıyo sırt üstü hıc yatamıyo aglıyo yastıkta koysam tülbentte koysam aynı.acaba öyle yan kalırmı bilgisi olan tecrübeli anneler zararı varmı yada napablrm
moommm covidondokuz benm kıZımda öyleydi artık düzleşmişti iki yanları o yüzden sırt üstü yatamıyordu şuan 3 bucuk aylığız yaklaşık 3 haftadr sırt üstü yatıyor. Bende sizin denediğiniz herseyi denemiştim ben rahat bırakmaktan yanayım🥰 düzeliyor bnce🌸
Gizemgnsyagci covidondokuz bebeğin zaten ilk 3 ay yan yatması lazım normal olanı yapıyor siz bir sağ bir sol yatırmayı deneyin düzleşme olmaz. Sırt üstü ani ölüm riskine sebebiyet veriyor
Rubab_Mommy covidondokuz Benim kizimda oyleydi.Başlarini dik tutamadiklari icin uzanirken bile bi sag bi sol oluyo.Siz her iki tarafada yatirin.Başini arkasi uzun olur diyede korkmayin.Sonrada duzeliyo.Bende korkuyodum duzelmez diye herkes duzelicek falan diyodu dogruymuş😄
5-cocuk-annesi covidondokuz bizimde öyleydi şimdi 5 aylık sen yatişini göz önünde bulundurarak hep cevir doğru olur uyudu zaman sırtına küçük bir yastık koyun sağa sola yatırın geçer korkmayın daha küçük zaten
covidondokuz moommm çevredekiler benı korkutuyo eğri boyun olacak diye bnde evham yaptım acıkcası🙁 insalllah bnmde duzelır
Gizemgnsyagci covidondokuz tabi ki normal benim bebeklerim yüz üstü yatıyordu diğer türlü yatırdığımda direk uyanıyorlardır şu an 7 aylıklar halen yüz üstü yatırıyorlar hep kontrol ederdim ama nefes alamıyorlar mı diye ama kendi istedikleri böyleydi nasıl rahat ediyorsa öyle yatsın
Can21 Benim oğlumda 5 ay 20 günlük ilk doğduğunda sağ sol yatırdık sonra göğsümüzde yatırdık yuz üstü yatırdık sırt üstü yatmayı hiç sevmiyordu bu aralar oğlumun boynu sola doğru yatık gıbı geliyor sırt üstü yatırıyorum düzelir dıye düşünüyorum 😊
covidondokuz Can21 bu yüz üstü falan da yatmaz ya sag ya sol insalllah kalmaz bide daha boynunu yenı yenı tutuyo tutarkende dik dgl oda yan
Gizemgnsyagci covidondokuz kusura bakma eğer ayaktaydın de boynu o şekilse doktora getirmeni söylerim ben sadece yatarken sanmıştım. doğumlarda genelde boyunda sıkıntı olurmuş ve farkedilmezmiş başını da dik tutamıyorsa bence kontrole getirin
covidondokuz Gizemgnsyagci kucagıma alınca evet yuz üstü koyuyom bazen dık tutuyo kosa surelgne ama uykuya gelince ya sag ya sol