moommm Wee baby natural cam biberonunu kullanmaya başladım ama damlatıyor kapak yerinden bunun bö çözümü varmıdır ya 🤦🏻♀️
kaymakliekmekkadayifi moommm ay benim bebegiminde biberonu kirildi bende ondan almayi dusunuyordum almasam mi dedim şimdi 😂 bizim baska bi biberonumuzda damlatiyordu agzini cok cok sikinca gecmisti damlatmasi bi sure sonra belki zamanla kapak yerine oturuyor olabilir
moommm kaymakliekmekkadayifi ya bence almayım genel olarak güzel ama damlatması cok kötü oldu🤦🏻♀️ İnşallh gecer😅
moommm Egeanul yaa gercektenmi bidaha bu marka almicam ya birde benmkiler ikiz herseyden iki tane alınca byle sorun cıkması canımı sıktı aslında ya
kaymakliekmekkadayifi moommm https://www.burdabebekshop.com/wee-baby-klasik-plus-genis-agizli-isiya-dayanikli-cam-biberon-120-ml---pembe-112 Benim kirilan biberonum bunlardandi ve hic damlatmamisti cok guzeldi. Bi bakın isterseniz sizde.