arc-1521 2,5 aylık bebeğimin baş ateşi 37,7 vücudunda 36 larda neden olabilir acaba 5 gün önce nezle idi antibiyotik tedavisi görüyor yardımcı olabilir misin acaba neden sadece baş ateşi var
use_use arc-1521 Nezle için neden antibiyotik kullanıyorsunuz? Üst solunum yolu enfeksiyonlarında öncelikli tedavi antibiyotik değildir. Her şeye antibiyotik yazıp vücudu antibiyotiğe karşı dirençli hale getiren doktorlara o kadar kızıyorum ki. Şeker sakız dağıtır gibi antibiyotik veriyorlar.
NNF19 arc-1521 merhaba cok kucuk ayı gereği şuan ter bezleri en yoğun kafasımda ense kısmında çalışıyor kat kat sıcak oluyor. Çok normal.
anneCANan arc-1521 benim oğlumun ateş oranı hep öyleydi başı daha sıcaktı . Beyin gelişimi devam ettiği için baş kısmının daha ateşli olduğunu okumuştum
Simay21 arc-1521 bi ıslak besle başını alnını silin arada bi ya da elinizin ıslağıyla silin rahatlar arada ben öylr yapıyorum
arc-1521 use_use çok haklısın benimde basiretim bağlandı salak gibi kullanmaya başladım çok kızıyorum kendime sadece yoğun burun akıntısı vardı arada tıkanma oldu burunları ciğerlerine inmesin bronşit olmasın diye kullanmanı istiyorum dedi ilk doğduğunda su yuttu oksijen aldı bir kaç saat ciğerleri hassas olur diye kullanmamızı istedi sanırım kafam Allak bullak çok da üzgünüm 😔
arc-1521 NNF19 merhaba canım içimi rahatlattın bu gece İzmir aşırı sıcaktı klimamızı taktıramadık anneme taşınınca sıcaktan olabilir dedin içim rahatladı yavrularımızı korusun Rabbim