Bebeklerinizin ayak tırnaklarını ne zamandan itibaren kesmeye başladınız? Çevreden soruyorlar kesmiyor musun diye, kesmiyorum diyorum çünkü uzamıyor. Şu an 7 aylık ve doğduğundan beri 1 kere bile kesmedim. Sadece baş parmağının biri uzuyor, o da el parmakları gibi hızlı değil. Nadir kesiyorum. Bir gariplik var mı bunda..