AntiFilozof spor yapmıyorsanız başlayın, yapıyorsanız arttırın. Aslında uzun bir kilo verme sürecinden sonra bir müddet kilo korumada kalmak doğru birşey. Acelem yok diyorsanız vucudunuzun adapte olması için çokta zorlamayın bir kaç ay koruma yapın derim. Sonra diyete farklı motivasyon sağlayıcı şeylerle devam edersiniz. Bana kim kilo vermek istiyorum dese şunu derim. Bence bu iş sadece ve sadece motivasyon işi. Smootyler, termal taytlar, çaylar, yulaf, detox suları vs gibi şeyler aslında işe yaramasa bile ciddi bir emek verdiğiniz için motive olmanızı ve vazgeçmemenizi sağlıyor. O nedenle bu tür eğlenceli şeylerle meşgul olabilirsiniz. Benim en büyük motivasyonum her boş anımda instegramda veya YouTubeda kilo veren insanlara diyetisyenlerin paylaşımlarına bakmak ve o freknstan ayrılmamak. Bunlara baktıgınız zaman gidip popkek yemiyorsunuz mesela. Zehit oldugunu biliyorsunuz. Bunun dışında çok kalori azaltmadan öğün atlamadan sağlıklı şekilde devam ederseniz, tartıdaki değil aynadaki değişimi göreceksiniz inşallah. 60 kilo olan iki insandan biri şişman biri zayıf görünebiliyor. Bu nedenle tartıyı çok takmayın. Spora öncelik vermenizi hareketinizi arttırmanızı tavsiye ederim. Hareket etmek metabolizmayı hızlandırıyor çok önemli. Kolay gelsin 😘