Kizlar neden kimse bana yanit vermio bilmiorum ama lutfen tek bi sorum var ona baro yanit verin yaa. İlla kaynana postu mu acmam lazim ilginizi cekmem icin.
5 ay 20 gunluk bebegim var dogdugundan beri zaten uykuya dalmakta zorlanan bebekti ama 1 ay once falan iyi uyuyordu gece 2 defa emmeye kalkar sabah 11 lere kadar uyurdu son 10-12 gundur gece 10 dkkada bir veya saat basi uyanio dun gece 2 bucukta uyandi 3 bucuga kadar 3 kere kalkti her kalktiginda emmek istio cunku anca oyle uykuya gecebilio. Cok zor. 4. Ay atagini yasamamistik onu mu yasiyoruz acaba . Sizce atak zamanimi bu atak olup olmadigini yanitlarsaniz sevinirim.( Bu arada oda sicakligina ustune basina altina yatagina dikkat ettikten snra uyutuorum ondan sanmayin )