Ata0707 Ya bebeğim 2-3 gündür gündüzleri neredeyse hiç uyumuyor,uykusu var belli ama direniyor resmen..eskiden de öyle aman aman uyumazdı ama şimdi iyice bozuldu..gecenin bir yarısı kalkıyor ve 2-3 saat hiç uyumuyor..sizce nedeni nedir???
Milasmomm Ata0707 Ataklar büyüme atakları diye düşünüyorum. Yürümeye başladığın da hiç uyumak istemicek gibi şeyler de duyuyorum inşAllah duyduğumla kalır.. 🤦♀️💁♀️⚘