Merhaba güzel anneler
15 temmuzda sezaryen oldum, o günden beri 10 gün süresince kanamam oldu. Buraya kadar her şey normal ama sonrasında 4 gün kanama kesildi ve şeffaf akıntı geldi, 4 gün sonunda tekrar kanama oldu bir gün boyunca ertesi gün tekrar kesildi, şeffaf akıntıya döndü ama şimdi sabah baktım yine kanamam var. Normal mi yaşayan var mı bu durumu doktoruma gitmeli miyim