Busegg bebeğim 5 aylık daha doğrusu dolmasına 1 hafta var benim kızım çok nadir tutamıyo sadece tam anlamıyla değil bunun içinde doktora götürmedim ztn her ay düzenli doktor muaynesi oluyordu ben doktora tam anlamıyla kafasını dik tutamıyor dediğimde normal olduğunu seninde dediğin gibi her bebek farklı olduğunu söyledi illa 4. Ayda diye dimdik tutacak diye bir şey yok dedi boyun kaslarının gelişimi güçlenmesi 6 aya kdr devam ediyormuş he kaldıki büyük oğlumda tam anlamıyla 5ay 10 günlükken fln dimdik tuttu kafasını.
Ne meraklısınız milletin üstüne oynamaya direk pat yapıştır lafı burada herkes kendi düşüncesini kendi yaşadığı şeyleri söylüyor bak gördüğün gibi benim 2çocuğuma göre sürenin geçmesi normal hiç bir sıkıntıda yok şükür.