Merhaba hanımlar bebeğim 7 ay 8 günlük. Bu gece devamlı uykusunda içini çekerek ağlama sesi çıkardı bu bir süre devam edip bi anda gözü kapalı ağlamaya başlıyor sakinleştirip yerine koyuyorm zaman geçiyor yine aynı bu saate kadar böyle devam etti başına gelen var mı acaba bir yeri ağrıyor da ondan mı yapıyor ki