Merve_3460 Kızlar bebeğim 2 aylık bir dişime tedavi gerekio ve ben bebeğime birşey olur die korkuyrm ağrı çekiyorum biri beni aydınlatabilir mi adaba konuyla ilgili
miniktosbagam Merve_3460 ben kanal tedavisi yaptırdım bi sorun yaşamadım sadece 2 3 saat emzirmeyin dediler
TheLatte Merve_3460 bende disime kanal ve dolgu yaptirdim . Doktora sordum bi sıkıntı olmaz dedi ama benim bebeğim 13 14 aylik falandi . Siz yinede sorun yaptirmadan .
Busegg Merve_3460 ben dün dişimi çektirdim doktor bişey olmaz sütü etkilicek miktarda değil anestezi dedi
Birprensesannesi27 Merve_3460 kızım 2 aylıktı kanal dolgu tedavisi yaptırdım 4 saat emzirme ilk sütünü sag dök dediler sıkıntı yaşamadım ck şükür son dolgu yapılacağı zamanda. Zatn hic narkoz almdım