Anneler dün doktorumuz 4 aylık olan bebeğim için ek gıdaya başlayalım dedi yoğurt yayla ve sebze çorbası ve meyve püresi ile annem ve tanıdık tecrübe sahibi akrabalarımız erken olduğunu 6. Ayı beklememiz gerektiğini söyledi çalışan bi anneyim buarada 🥰sizce nasıl olmalı siz kaçıncı ayda başladınız ek gıdaya paylaşır msnz benimle🥰