Kdr-eren bence bıraktırmak yerine bebeğinize uygun çözüm üretin evet çok zor benim kızım da 2,5 yaşında bu gece sanırım 7 kez kalktı. İlk 2 ay göğsüme yatırdım beraber uyuduk. Sonrasında da ikimiz uyuduk hep. Güvenli bi alan yapıp orada beraber uyuyabilirsiniz. Dişleri çıkıyordur ve doktorumuz büyüme hızlandığında kemik ağrısından da bebeklerin çok uyandığını söylerdi. Ve ona iyi gelen tek şey meme. Gerçekten çok zor belki ben sizin kadar yaşamamışımdır ama inanın geçecek bol bol sabır diliyorum