Yesidil park yatak kullandik biz, 8aylikken ayirdim odasini. Bence cok bile yaninizda tutmussunuz. Tabi bu kendi karariniz. Herhangi bir dusme atlama sorunu yasamadik. Çocuktan cocuga degisebilir korumalik kullanmanizda fayda var. Oda yapıyorsanız direk yatak alin bence tek kisilik. Suan benim bebegim 2yasinda, montissri yatklarindan yaptiricaz korumalik li.