Ben Aralık ayında seseryanla doğum yaptım ve acil seseryana alındım cünkü suyum bitmişti o sıra detaylı ultrasona göndermişti doktorum ve oradaki doktor suyun bitmiş cünkü 6 tane taş var böbreğinde o suyunu almış demişti aralılta doğum yaptım hiç üstünde durmamıştım kızlar ama bu gece suan iki tarafım da da agrı var sanırım kendilerini gösterdi böbreğinde taş olukta ameliyat olan varmı acaba