Cansu_93 benimki de birebir aynıydı. Bir gün çok az uyuttum, çok yorucu çok zor geçti ama akşamdan sızdı. Dışarı çıkar, sık sık besle, altını aç bi şekilde dağıt uykusunu. Uykularını gün içinde hep böl , biliyorum sende uykusuz olduğun için uyumak isteyeceksin gündüz ama biraz idare et. Sık sık uyandır uykusunu almasın gün içinde yani. 3 gün falan böyle yaparsan sonra kendiliğinden düzelecek. Tabi atak haftasında olmamaya çalış