Meraba kızlar bebeğim 6 günlük olucak en başından beri emziriyorum ama sarılık oluştu malesef ve dünden beri asla emmedi mecburen sağip biboron ile vermek zorundayım , ve çok üzülüyorum evet gene anne sütü aliyo ama beni ememedigi için çok moralim bozuk varmı önerisi olan