Baskk Bebeğimde idrar yolu enfeksiyonu var antibiyotik kullandik suprax ama ates cikip dusuyor atesi bir turlu gecmedi. Enfeksiyonun gectigini nasil anlarim? Basina gelen varmi ?
nazlieylul Baskk enfeksiyon bezi kullanın ben hep ondan kullandım hatta evinizde hep olsn şüphelendiğinizde deneyin
nazlieylul Baskk hatta bir uyg. Varya d ben ordan satıyorum kullandım bnde hep bugün hemen gönderirirm size bnm çok işime yaradı hastanelerde sürünmesdim çocktan sürekli idrar almakla uğraşmadm
Baskk nazlieylul hiç düsünmemistim bunu cok tesekkkur ederim, boyle konularda insanin panikten aklina hicbisey gelmiyo.😒
nazlieylul Baskk pine marka alabilirsiniz bn onu kullandım o iyi isterseniz elimdekinide gönderebilirim