Kedidirokedi 1.5 aylık bebeğim var gündüzleri hiç uyumuyor 5 10 dakika uyuyor sadece uykuya dalamıyor akşam saati yaklaştığında ise çıldırmışcasına ağlıyor bu durumu yaşayan var mı ne yapmam gerekiyor çok yoruldum gündüz hiçbir iş yapamıyorum 😞
tospikannesii Kedidirokedi gaz problemi olabilir., genelde akşamları daha çok oluyor, elini ayağını kontrol edemediği için uykuya dalamıyor olabilir. Ben yüz üstü yatırıyordum, takip ediyordum, sizde deneyebilirsiniz. Bu şekilde rahatlamıştım
Erayalpp Kedidirokedi doyuyor mu acaba benimde öyle doyunca uyuyor bir tek yoksa uyumuyor bende 125 ml veriyorum anca kesiyor
Yazannesi1 Kedidirokedi benim bebeğim 53 günlük benim ki de gazlı ve dediğiniz gibi akşam üstü daha çok gazlanıyorlar ve ne kadarda çıkarsam yinede bitmiyor bitmiyor. Masaj yapıyorum ve tuvalete oturtur gibi ellermle tutuyorum o zaman biraz rahatlıyor emziriyorum 40 dakika uyuyor ve tekrar uyanıyor 🥺
Kedidirokedi tospikannesii yüz üstü yatmıyor malesef gaz problemi normalde var ama çıkardığında da uyumuyor 🥺