7 aylık bir oğlum var . Oglum sadece sol elini kullanabiliyor. Sag elini kullanamıyor. Bu durumu cocuk doktorumuza ilettim doktor senin çocuğun solak olucak diyip konuyu kapattı. Sag sol el kullanma kavramı 2 yaşında belli oluyor bu arada. Bu durumu yaşayan hanımlar nasıl bir yol izlememi tavsiye ediyorsunuz.?