Metehanbeysmom acikcasi boy meselesine bu denli takilan bir doktor ilk kez okudum bence normal boyu. Ve 1 cm de uzamis sonucta. Boy cok genetiktir yani onu da gectim benim ne arjadaslarim vardi valla ilkokulda ayni boydaydik simdi onlar dev ben tabiri caizse cuce 😂 takilmayin bence ya sukur kilosu filan herseyi yerinde keyfi huzuru sagligi yerinde insallah. Oyle korkmayin. Allah muhafaza herhangi bir sendrom ciddi bir gelisim geriligi kalitimsal bir rahatsizlik durumu olsa zaten doktprunuz da daha farkli yonlendirme yapardi. Rahatlayin bence sorun yok 😊