T-Alp yaklaşık 8 ay diyet yaptım Allah yardımciniz olsun şimdiden, süreç zor.. ben activebee supplements in B12 vitamini ve demir damlasını kullandım bana iyi geldi, size de tavsiye ederim. Ben bebeğime ve kendime hacamat yaptırdım şükür ondan sonra bizim tepkilerimiz azaldı. Hafif cilt çoğunluk bağırsak tepkiliydi ve aşırı aşırı kusması vardı. Hacamat tan sonra kusma bitti gitti döküntüleri de olmuyor öyle. Hafifleme olunca ben yavaş yavaş diyetimi de açtım. Şimdi iyi şükür bir kuruyemisler kaldı. Ceviz ve bademde de tepki vermişti. Bir onları açarken hafif tedirginlik var üzerimde. Size tavsiyem tepkileriniz çok aşırı değilse löp löp kan aşırı mukus boğulur derecede kusmaları yoksa katı diyet yapmayın. Benim vücudum çöktü, bilgisayar gibi aynen. Çok aşırı zayıflamistim. Şimdi çok pişmanım o kadar katı yaptığıma ben yaptım siz yapmayın. Huzursuzluk alışana kadar elbette oluyor ama alışıyor bunyeleri zamanla. Rabbim safi ismiyle şifa versin inşallah 🌼