Ruyaninannesi benimki daha 35 günlük ben ilk günden beri uyandırıp 3 saatte bir emzirmekteyim etrafımdaki çoğu anne bana bırak eskiden öyle şey mi vardı uyuyan çocuk uyandırılır mı diye laf edip duruyor, doktor şu an için gece 4 saat uyuyabilir dedi, ben merak ediyorum mesela 4 saate ok de 5 saate niye ok değil, bebek biraz uyusa ne olur yani? Uyandırmak istemiyorum ama bir yandan da ya şekeri düştüyse diye aklım çıkıyor.