Bykozn Merabalar 11 Mart 11.21 2021 doğumluyum siz hangi tarihte doğum yaptınız nasıl bebisler bebisli hayat nasıl
Ayzagokcemom Bykozn 22 Mart 2021 🥰🥰🥰 harika bir kızım var 😍 çok güzel gidiyor hayatımız Allah’ıma şükürler olsun
etipuf Bykozn 15.03.2021 36 haftalık doğduk yoğun bakımda kaldık hep bir sıkıntımız vardı sarılık, beslenme, ishal, mukus, kilo, emme, alerji, enfeksiyon ama çok şükür hep gülüyoruz zormuş annelik ☺️ Sizin nasıl
1prens1prensess Bykozn 10 mart 2021 de doğum yaptım doğum yaptığımda 15 aylık oğlumda vardı kızım kolikti ay çok zor zamanlar geçirdim🙄
Kdr-eren 24 mart 2020 de doğum yaptım 16 aylık oğlumla bu aralar çok zor bütün gece uykusuz haliyle bütün günde huysuz uyanmalarına anlamda veremiyorum beşiğe koyar koymaz uyanıp ağlıyor Bi kaç gecedir sürekli ayağımda
Bykozn Kdr-eren benim kızım da aynı şekilde birde benim kızım daha önceden ayağımda salladım şimdi ayağıma aldığım an ağlamaya başlıyor inad ediyor
Bykozn etipuf Bizde 11 Mart’ta doğduk 3 gün kaldık kuvezde benim kızımın da Kaninda mikrop varmış çok şükür geçti ama şu iki aydır çocuk öksürüyor goturmedogim doktor kalmadı oksurek geçmiyor
1ikizannesi etipuf bizim de 15 Mart ve 36 haftalık doğdular. Bebeklerimden biri de yoğun bakımda kalmıştı
Bykozn 1prens1prensess Benim kızım da kolik değildi ama meme emmedi ve bizde ondan çok çektik bu arada bizden tam 1 gün buyuksunuz
Hb123456 Bykozn 17.03.2020 annesinin tosbiki🥰 kara gözlüsü🥰 Allahıma şükürler olsun 16 aylıgız cok tatlıyız ve hic bir sıkıntımız yok 🤲🤲🤲
bgmtnk 27 Mart 2021 de kızımı kucağıma aldım😍 şu sıralar uykusuzlukla uğraşıyoruz ve emmeyi istemiyor ☹️
M1o2y3 Angel35 Aynı gün doğum yapmışız…. Aklımı oynatmak üzereyim su saat olmuş hala uyumadı sürekli ağlamaklı elleri uyurken bile ağzında gündüz de aynı hic uyumuyor 😣 her cocuk aynı değildir ama.sizinki nasıl gerçekten katlanilmiyor artık uykusuzluk beni yetersiz yapıyor sanki🥺
Yusufefem Bykozn 19.03.21 doğumlu oğlum atak haftasını olduğumuzu düşünüyoruz dönmek için çabalıyor ve durmadan o dişsiz ağzıyla gülümsüyor ❤️
Bykozn Yusufefem benim kızım da öyleydi iki gündür dönüyor ama bu sefer daha kötü oldu oyun halisinda koyuyorum halinin ortasında buluyorum bazen donemiyir donemeyince sibirleniyir
Mucizem-Sare54 Bykozn 24.03.2021 de doğum yaptım kızım baya huysuz bir bebiş, uyuturken çok zorlaniyorum,ayaktayken öyle sürekli kucağımda oturamicak geçicem hep bu zamanlar çok yoruluyorum 4 ay dır valla hayirlisi bakalim
MrymsMom25 25.03.2021′de doğum yaptım. Beslenmesi ve uykusu düzenliydi. 4 aylık olduğumuzdan beri tüm düzenimiz bozuldu huyu suyu değişti kızımın. Bakarken zorlansam da iyi ki anne olmuşum diyorum. 😇
Saliha_Burak01 MrymsMom25 benim kızımla aynı gün doğmuş bebeğiniz kızım huysuz bir bebekti 3 aylık olunca düzelmişti huysuzluklari ama şimdi 4 aylık olduk eski haline döner gibi huysuzlasmaya başladı sanırım 4..ay atağı 😔ama annelik paha biçilmez birşey rabbim evladı olmayaara nasip etsin inşallah bu güzel duyguyu yorulsak da bı gülümsemesi ömre bedel 😍💜