Hayırlı geceler canım anneler …
Benim dünya güzeli meleğim 3 ay erken doğdu kuvezde yaşam mücadelesi verdi 1 kilo ile …
Bir iki defa kızımı görmeye gittiğimizde birşeyi yoktu ama 3. Gitmem de bacağının sarılı olduğunu gördüm doktora sorduk damar yolu yarası dendi bizde endişe edip sorduk nedir nasıl oldu diye bizi geçistirdi gecicek iz kalmayacak ben taburcu olurken karışım krem vericem kullanırsınız geçer dedi neyse 3 ay doldu kızım taburcu olcagi gün doktora hocam bize krem vercektiniz dedik oda ben öyle bir şey demedim dedi biz şok sinirle kızımızi alıp eve geldik bir ahbap aracılığıyla kızımın bacağının kalsiyumdan yandığını öğrendik 3 yaşında Allah izin verirse salı günü plastik cerrahiden randevu aldım goturcem doktor hastane hatası diye rapor verir ise dava açmayı planlıyorum aramızda doktor hemşire ve avukat var ise beni biraz bilgilendire bilir misiniz nasıl bir yol izlemem gerekiyor. 