Busssss 13 aylık kızım 8 kilogram. Katı gıdaları yedirirken çileden çıkarıyor beni ne tarifler deniyorum hevesle a sonu hep hüsran diliyle hepsini döküyor eline de veriyorum alıp alıp atıyor yerlere çaresiz kalıyorum çok üzülüyorum ne yapmalıyım ben bazen iyice geriliyorum zorluyorum ama sonuç aynı.
sweetasya Busssss bizde aynı sorunu yaşamıştık bir süre. Biraz diş ağrısından biraz da ek gıda serüveninin başları olduğu için yapabiliyorlar. Sizin gibi çok yıpranmıştım ama gereksizmiş. Şimdi istediği zaman katı gıdayı gayet güzel yiyor. Geçici bir dönem emin olum.
Mommyishome Busssss ay benimki de 1 yaşında. Çiğneyip yutuyordu ne güzel. Bu ara moda oldu bizde de ısırıp diliyle dışarı atıyor. Sürekli olarak. Sonra masadan bazılarını alıp yiyor. Oyuna çevirdi sanki. Sabırla geçmesini ve normal yemesini bekliyorum 😂😂
Busssss DilaraYigit1 zaman zaman katı denedim ama yemeyince aç olmasın diye püre tarzı verdim. Doktor kilosunu az buluyor bir şekilde yemesi lazım diye düşünüyorum o am
DilaraYigit1 Busssss püreye Alışan bebek pütürlü katı gıdaları zor yiyor çiğniyor. Çünkü çiğnemek zor geliyor, cene kasları tembel kaldığı için
sweetasya Busssss şu an 20 aylık. Dişleri tamamlanmaya yakın düzeldi. Ama benim için aşırı zor bir süreçti hiç geçmeyecek sanmıştım
DilaraYigit1 Busssss ısrarcı olmak lazım sanırım , sevdiği şeyleri pütürlü olarak verin , cignemesi için uğraşın. Çok fazla bunaltmadan darlamadan teklif edin , püreyi yavaş yavaş çıkarın hayatınızdan ama . Yoksa bu durum baya uzar gider