38 günlüğüz ve uyanık olduğu her an ağlıyor 🤦♀️ Asla memnun edemiyorum. Altını bile değiştirirken kıyamet kopuyor. Bir de akşamüstü gelen bir sinir hali var. Dediğiniz gibi homurdana homurdana emiyor. Ne yerde ne kucakta duruyor. Normalde evin içinde gezdirirken bakınır azıcık rahatlar ama akşamüstleri ne yapsam susmuyor. Bir video da bu sinirlilik durumu 16 haftaya kadar devam edebilir diyordu. Her şeyi yeni öğrendikleri için çok fazla uyarana maruz kaldıkları için sinirli oluyorlarmış…