Ya gaz problemi vardır yada açtır ağlayarak uyanıyor dediğiniz için söylüyorum benimde iki aylık bebeğim var biz gündüz hiç uyumuyoruz ama ağlama huzursuzluk yok sadece yatmak istemiyor kucağımda çok güzel duruyor gece olana kadar gece olunca tık yok acıkınca uyanır sonra hemen uyur ama tabi bu düzenler daha çok değişecek