Caglamarail tam 21 aylıkti odasında yatmaya başladı, önemli olan nasıl uyuduğu ve gece kalmalari var mı? Misal benim oğlum rahatsızlığı olmadığı sürece kalkmaz, uyutma şeklimiz ise yanına yatarak uykuya dalmasını sagliyorduk. Dedim aklı ermeden odasında yatsın zaten bazasi var di korumalık aldık birde gece lambası, aranın ışığıda açık kalıyor Ilk gece 2 saatte kalkıp baktım oğlumdan daha çok ben tedirgin olmuştum cok şükür alıştı gitti, bazen gece yada sabaha karşı uyanırsa yanıma gelir yada anne diye seslenir ben giderim. Şuan 26 aylık 11 günlük